Wie heeft er inzicht in huizenprijzen hongarije?

...het lijkt wel alsof de huizenprijzen in Hongarije alle kanten op vliegen..
Vaak verbaas ik mij, iets moois voor relatief weinig geld, maar ook vaak iets wat de vraagprijs niet waard is...
...is het nou echt wat een gek er voor geeft daar...??

Deze vraag stel ik met opzet hier...op de facebookpaginas..Huizen Hongarije welke er veel van zijn zal een stortvloed van reaktie...meningen krijgen..
Uiteraard heb ik makelaars gebeld enzovoord...maar dat is veel te gekleurd...

een week geleden
tinus1969
een week geleden
Maar juist die stortvloed aan reacties op de hongarije-huizen pagina geeft aan dat daar ervaringsdeskundigen zitten. Ik eeet niet of hier mensen zijn die daar verstand van hebben
Pommerd
een week geleden
Zoals in alle landen speelt de locatie van het huis een grote rol, in (de buurt van) Boedapest zal een huis een stuk duurder zijn dan op het platteland.
crispy
een week geleden
Wat voor antwoord verwacht je?
Ik weet wel wat over de huizenprijzen in Hongarije, maar schiet jij er wat mee op dat ik dat weet?
crispy
een week geleden
kijk hier eens, daar staat de index voor prijsontwikkelingen van huizen in Hongarije.
https://www.ksh.hu/stadat_files/lak/hu/lak0036.html
gert123456
een week geleden
hoii...ja kijk, het als jij mij wilt vertellen wat jij weet, dan pas weet ik of ik er wat aan heb...ik schiet er inderdaad niets mee op als jij er iets van weet...maar het mij niet verteld..dat klopt natuurlijk wat jij zegt...
TurfGraver
een week geleden
U verwacht hier geen gekleurde meningen te krijgen?

Geef als eerste antwoord